“Jugant a casa et sents més acollida i tens molta més motivació per fer-ho bé”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
"Jugant a casa et sents més acollida i tens molta més motivació per fer-ho bé"
Loading
/

L’Aliona Bolsova (1997) és una tennista palafrugellenca d’origen moldau que es dedica professionalment a aquest esport i que participarà aquesta setmana de l’ITF de La Bisbal.

Bolsova va formar-se al Centre d’Alt Rendiment (CAR) de Sant Cugat i va estar amb l’equip de la selecció espanyola dirigit Conchita Martínez. Fa 2 anys que no tornava al circuit professional i ara ha començat a entrenar de nou a Miami (Estats Units) per competir com la número 345 del rànquing mundial de tennis femení.

Abans de començar la seva participació en el torneig, l’Aliona Bolsova ha explicat a Ràdio Capital què significa per ella tornar al món professional del tennis i fer-ho jugant a casa, al Baix Empordà:

- Publicitat -
- Publicitat -

The Strokes anuncien nou disc per aquest estiu amb “Reality Awaits”

La formació liderada per Julian Casablancas ha confirmat el llançament del seu setè disc d’estudi, “Reality Awaits”, previst per aquest estiu. L’anunci s’ha fet a través d’un breu vídeo compartit a xarxes socials, on apareix un cotxe clàssic amb una estètica retro i el missatge “In the flesh, it’s even sexier”, posant punt final a

Altres notícies