La Biblioteca de Palafrugell ja disposa de 7 tauletes Samsung

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

La Biblioteca de Palafrugell ha posat en préstec 7 tauletes Samsung a disposició dels usuaris majors de 14 anys.  Les tauletes tenen accés a internet, ja que De moment se’n podrà fer ús únicament dins de les instal·lacions de la Biblioteca, i la tauleta té accés a internet, ja que el principal objectiu és facilitar la investigació, la recerca de feina i l’aprenentatge, així com els tràmits entre els ciutadans i l’administració.

Les tabletes també tenen descarregades una selecció d’aplicacions per a totes les edats i un accés preferent a obres de referència.

Està previst que la Biblioteca programi cursos d’introducció a eBiblio, el servei de préstec digital de les Biblioteques públiques catalanes, així com també tallers d’aplicacions destinats a  famílies amb nens petits.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Aurora Moreno: «Volem gaudir d’una vellesa activa i autogestionada»

La cooperativa Walden XXI ha inaugurat a Sant Feliu de Guíxols el primer habitatge cooperatiu en cessió d’ús per a gent gran de Catalunya. Després de gairebé nou anys de feina, els primers residents ja s’hi han instal·lat. La presidenta, Aurora Moreno, defensa al Supermatí de Ràdio Capital un model d’envelliment actiu, comunitari i autogestionat, que vol ser una alternativa a les residències.
- Publicitat -

Altres notícies