5.2 C
Pals
Divendres, 5 desembre 2025
- Publicitat -

La Cuina de Begur ens proposen una escalivada amb recuit de drap

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
La Cuina de Begur ens proposen una escalivada amb recuit de drap
Loading
/

La Cuina ens proposaran cada dimecres una recepta de les moltes que trobes a la seva carta, d’aquest establiment situat al centre de Begur.

Amb una carta on seleccionen el bo i millor de la cuina de l’Empordà, aquesta setmana en Daniel Feliu ens ha explicat com preparen l’escalivada de tota la vida, amb recuit de drap i anxoves.

En Daniel té una gràcia especial per explicar els plats que cuina i per tant us recomanem que no us perdeu cap detall de la recepta d’aquesta setmana.

La Cuina, està obert tots els dies de l’any i està obert tant el migdia com a la nit. Trobaràs més informació a través del seu web.

- Publicitat -
- Publicitat -

Petits Camaleons 2026 porta de nou la música familiar a la Sala Apolo amb un cartell de luxe

El Cicle de Concerts Familiars de Petits Camaleons torna a omplir de color la Sala Apolo de Barcelona el 2026. L’organització ha presentat el cartell complet d’una nova edició que aposta, un any més, per apropar la música en directe als més petits amb una experiència pensada per gaudir en família. El cicle reunirà quatre

Altres notícies