9.8 C
Pals
Dilluns, 19 gener 2026

La Cuina de Begur ens proposen una escalivada amb recuit de drap

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
La Cuina de Begur ens proposen una escalivada amb recuit de drap
Loading
/

La Cuina ens proposaran cada dimecres una recepta de les moltes que trobes a la seva carta, d’aquest establiment situat al centre de Begur.

Amb una carta on seleccionen el bo i millor de la cuina de l’Empordà, aquesta setmana en Daniel Feliu ens ha explicat com preparen l’escalivada de tota la vida, amb recuit de drap i anxoves.

En Daniel té una gràcia especial per explicar els plats que cuina i per tant us recomanem que no us perdeu cap detall de la recepta d’aquesta setmana.

La Cuina, està obert tots els dies de l’any i està obert tant el migdia com a la nit. Trobaràs més informació a través del seu web.

- Publicitat -
- Publicitat -

Protecció Civil envia una alerta per fort onatge a 19 municipis de l’Empordà

L’avís recomana allunyar-se dels espigons i esculleres i extremar la precaució. Es preveu que l’onatge afecti especialment les zones més exposades del litoral.

Altres notícies