La CUP de Sant Joan-Palamós ha denunciat aquest divendres al matí que la seva exposició de dones que havien organitzat amb motiu del dia 8 de març ha estat atacada.
Des de la CUP asseguren que l’atac s’ha fet «amb nocturnitat» i que és obra del «feixisme», que actua «contra accions que promouen el feminisme i contra allò que neix d’entitats i organitzacions independentistes».
A més, el partit anticapitalista de Palamós ha assegurat que prendran «mesures i denunciaran els delictes d’odi».
- Publicitat -




