La Fura dels Baus obrirà aquest any el festival White Summer

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
banner eram 3

La Fura dels Baus obrirà aquest any el festival White Summer de Pals, que començarà el dia 5 d’agost i acabarà el dia 27 del mateix mes. Aquest any ja arriba a la VI edició, i compta amb actuacions musicals i de dansa, a més a més d’una programació de conferències i més de 40 tallers, on hi participaran, per exemple, l’escriptor Albert Espinosa o la finalista de «Masterchef 5» Miri Perez-CAbrero.

L’obertura de La Fura dels Baus, que també participaran a la clausura, serà una metàfora poètica a partir de l’espectacle «Xarxa humana», que construirà una estructura humana a partir de 50 voluntaris locals units. En aquest espectacle hi col·labora l’Obra Social La Caixa, i d’altra banda, la Fundació La Roda també desenvolupara un taller de reciclatge i un espai de ludoteca sostenible.

El 15 d’agost hi ha programat el Dia de la solidaritat, que recaptarà fons per a projectes d’inclusió social per a discapacitats a la Bisbal de l’Empordà.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Banner EGM Ràdio Capital

Balanç: El temporal deixa rius desbordats, més de 170 litres de pluja i nombroses inundacions al Baix Empordà

El temporal ha colpejat amb força el Baix Empordà durant la matinada i el matí d’aquest diumenge. El Ridaura ha superat els 300 metres cúbics per segon i el Daró s’ha acostat als 180. Castell d’Aro ha acumulat més de 170 litres per metre quadrat. Les inundacions han afectat sobretot la Vall d’Aro, Calonge i Sant Antoni. La situació ha millorat durant la tarda.
- Publicitat -

Altres notícies