La palafrugellenca Aliona Bolsova anirà a la prèvia del US Open

Aliona Bolsova va guanyar el 16 de juliol el 28è torneig internacional de tennis de Getxo (Biscaia), aconseguint jugar la prèvia del US Open

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
La palafrugellenca Aliona Bolsova anirà a la prèvia del US Open
Loading
/

Aliona Bolsova va guanyar el 16 de juliol el 28è torneig internacional de tennis de Getxo (Biscaia), aconseguint el primer triomf de la jugadora de Palafrugell aquest any. Aquesta victòria li permetrà escalar més amunt del TOP 250 de la WTA (era 263a) i jugar la prèvia del US Open.

Bolsova s’aproxima a la plaça 207à del rànquing internacional professional del tennis femení, la millor posició que ha obtingut fins ara i que li permet optar a disputar la classificació per la fase prèvia del Grand Slam nord-americà. Per això, la tennista de Palafrugell explica com està preparant aquest torneig:

A més, el US Open seria el primer Grand Slam del que participaria Aliona Bolsova com a tennista professional si aconsegueix superar la ronda classificaòria, després d’haver participat en tornejos d’aquesta importància a la categoria Junior.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

L’aeroport de Girona recupera els vols dins de l’Estat amb una nova ruta cap a Palma

La ruta funcionarà entre juliol i finals d’agost amb vols setmanals. Hi haurà prop de dos mil cinc-cents seients disponibles i preus des d’uns cinquanta euros, amb opcions per connectar amb altres illes.

Altres notícies