La participació baixa a gran part de la comarca a les 14 h

Aquest migdia, a les 14 h, s'han publicat les primeres dades de participació de les eleccions municipals 2023. Una participació que, comparada amb la del 2019 a la mateixa hora, han disminuït a la majoria de comarques.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest migdia, a les 14 h, s’han publicat les primeres dades de participació de les eleccions municipals 2023. Una participació que, comparada amb la del 2019 a la mateixa hora, han disminuït a la majoria de comarques.

A la Bisbal, per exemple, havia votat un 30,71% del cens, que són 2.248 persones. Aquesta dada suposa un 6,17 menys de participació que el 2019, quan havien votat 2.614 persones a aquesta hora. A Palafrugell també ha votat un 27,11% del cens, i també és una disminució del 4,91% respecte el 2019. Hi ha dades similars a Calonge i Sant Antoni, Castell Platja d’Aro, Begur, Palamós, Torroella, Forallac o Sant Feliu de Guíxols. Un altre lloc on ha baixat més la participació és Fontanilles. La participació a les 14 h ha caigut un 17%, ja que només havien votat 39 persones, comparat amb les 54 del 2019 a aquesta hora.

En canvi, en altres municipis com Serra de Daró, Colomers, Verges o Foixà, la participació ha pujat respecte a fa quatre anys. A Foixà, per exemple, ha pujat un 11,75%, perquè ja ha votat pràcticament la meitat de la població (123 persones).

Consulta la participació fins les 14 h arreu del Baix Empordà. 

 Segueix la jornada electoral, minut a minut, a Ràdio Capital. 

Eleccions Municipals 2023, al Baix Empordà · Minut a Minut

- Publicitat -
- Publicitat -

Les usuàries valoren amb més de 8 sobre 10 l’atenció durant l’embaràs, el part i el postpart

L’estudi s’inclou dins del Pla d’enquestes de percepció, experiència i satisfacció d’usuaris del Servei Català de la Salut, que analitza tot el procés assistencial.

Altres notícies