La Pegatina desvela més detalls del seu setè disc d’estudi

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El grup de Montcada i Reixac ha anunciat oficialment el seu setè disc d’estudi i n’ha desvelat més detalls com que portarà per nom “Darle la vuelta” i que està previst que estigui disponible el pròxim 16 d’octubre.

Els detalls més esperats arriben després de treure a la llum el primer single del nou disc “Como se hacen las flores“, una rumba de les que sempre acompanya al caràcter del grup, i un segon avançament, “Darle la vuelta”, el tema titular de l’àlbum que experimenta amb ritmes llatins i pop, i que es barreja amb el més pur estil de La Pegatina creant una fusió única.

La banda catalana no ha volgut esperar més i ja ha compartit la ‘tracklist‘ del seu setè disc, que en resum, ens deixa veure que es tracta d’una col·lecció de 10 cançons en les quals podrem trobar col·laboracions molt especials d’Arnau Griso, El Kanka, Travis Birds, PJ Sin Suela i Delaporte. El grup també ha volgut ensenyar com serà la seva nova portada, obra de l’il·lustrador Steve Simpson.

 

L’entrada La Pegatina desvela més detalls del seu setè disc d’estudi ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Palamós reforça el Pla Educatiu d’Entorn per impulsar l’equitat i l’èxit educatiu

La trobada ha servit per fer seguiment de les actuacions en marxa, aprovar el projecte marc plurianual i consolidar un model de treball conjunt entre administracions, centres educatius i entitats per fomentar la inclusió, la cohesió social i l’èxit educatiu.

Altres notícies