11.5 C
Pals
Dimecres, 7 maig 2025
- Publicitat -

La pluja acumulada ja és abundant al Baix Empordà

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui dijous seguirem en ratxa i no deixarem la tongada inestable que ens està afavorint. La depressió mediterrània Blas seguirà afectant-nos tant en forma de pluja com per vent.

Entre la nit de dimarts i fins aquest matí de dijous (9h) la pluja ja suma quantitats abundants a diversos indrets del Baix Emopodà. En destaquen els  77 mm d’Esclanyà, 69.5 mm a Palafrugell, més de 57 mm a Begur, 47 mm a l’Estartit, més de 45 mm a La Bisbal d’Empordà i 42 mm de Torroella de Montgrí.

El nou dia meteorològic es desperta amb  avís per alteració marítima per vent que bufarà entre Tramuntana i Gregal i mantindrà onades amb cops màxims que podran superar els 2.5 m. d’alçada, amb molta mar de fons i mar creuada. 

Tornarem a tenir un dia gris, sense sol. Les temperatures no seran molt fredes però la sensació tèrmica per la manca de sol serà de poca comfortabilitat. Anirem dels 10-12 graus mínims als 15 màxims.

Tot i el dia plujós d’avui, la pertorbació començarà a agafar rumb més oriental, mar endins, i la precipitació i el vent començarà anar a la baixa, així com també anirem recuperant les temperatures. I demà divendres seguirem encara amb inestabilitat residual, amb clara millora, tot esperant un dissabte amb més sol i menys vent.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Detenen i expulsen un home que acumulava vint detencions per robatori a Calonge

La Policia Nacional també retornen als seus països dos homes que complien condemna al Puig de les Basses.

Altres notícies