La Policia Local de Platja d’Aro deté dues persones amb cocaïna preparada per a la venda

Els agents van interceptar el vehicle després que intentés esquivar un control contra el transport il·legal de viatgers

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Policia Local de Castell d’Aro, Platja d’Aro i S’Agaró va detenir el passat 4 d’agost dues persones com a presumptes autores d’un delicte contra la salut pública després d’interceptar un vehicle que havia intentat evitar un control policial.

L’actuació es va produir cap a les quatre de la tarda, en el marc d’un dispositiu específic per detectar activitats relacionades amb el transport il·legal de viatgers, els coneguts com a taxis il·legals. El control formava part d’una campanya destinada a reforçar la seguretat dels usuaris i garantir el compliment de la normativa.

Segons informa la Policia Local, els agents van observar un vehicle que, en adonar-se de la seva presència, va fer un canvi sobtat de trajecte i va circular en sentit contrari per un carrer adjacent amb l’objectiu d’evitar el punt de control.

Els policies van iniciar el seguiment del vehicle fins que el van poder aturar amb seguretat. Un cop identificats els dos ocupants, es va escorcollar tant el vehicle com els seus ocupants.

Durant la intervenció es van localitzar onze embolcalls de cocaïna, d’uns 1,3 grams cadascun, presumptament preparats per a la seva distribució, així com diners en efectiu fraccionats en bitllets de diferent valor, un fet que, segons la policia, és compatible amb una activitat de tràfic de drogues.

La quantitat de substància intervinguda, la forma en què estava preparada i els antecedents del conductor per delictes contra la salut pública van motivar la detenció dels dos ocupants com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública.

Els arrestats han estat posats a disposició judicial juntament amb les diligències instruïdes i el material intervingut.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Només el 5% de la superfície forestal privada de Catalunya està assegurada davant el risc d’incendi

Catalunya afronta una de les campanyes d’incendis forestals més complicades dels darrers anys. En el que portem de 2026,...
- Publicitat -spot_img

Altres notícies