21.4 C
Pals
Dimarts, 17 juny 2025
- Publicitat -

La Residència Geriàtrica Municipal Zoilo Feliu va recuperant l’activitat educativa, associativa i de voluntariat

Encara avui la Residència Geriàtrica Zoilo Feliu continua aplicant les mesures derivades de la pandèmia

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Si bé encara avui la Residència Geriàtrica Zoilo Feliu continua aplicant les mesures derivades de la pandèmia, gradualment va recuperant l’activitat educativa, de voluntariat i col·laboracions amb entitats. Un exemple d’aquesta represa és el manteniment i millora del jardí de l’equipament, a càrrec d’estudiants del CFGM de Jardineria (tal com es pot veure a la foto adjunta). També el CFGM d’Atenció a Persones en Situació de Dependència, amb qui fan un programa a Ràdio Bisbal.

A més, es recupera el projecte ‘Grans moments’ amb Càritas de la Bisbal amb el que joves juguen a jocs de taula amb la gent gran resident. O les activitats de suport amb la Fundació Acollida i Esperança. També torna la col·laboració d’alumnes d’ESO de l’Institut en les sortides dels divendres de mercat. I, finalment, es recupera l’activitat mensual que fan a la residència alumnes de l’Escola Cor de Maria. Per totes aquestes activitats i col·laboracions, la Residència Geriàtrica Zoilo Feliu vol fer constar el seu agraïment.

- Publicitat -
- Publicitat -

Sopa de Cabra retorna als escenaris: 10 concerts vestits d’”Animal”

Sopa de Cabra ha decidit acabar el curs 2025 amb un cop de puny al cor. Una última gira abans d’una aturada de nou mesos. Un comiat temporal que té regust d’història viva del rock català. Aquest viatge ha estat batejat amb el nom d’“Animal”, i no per qualsevol motiu. La banda gironina vol recuperar

Altres notícies