6.1 C
Pals
Divendres, 5 desembre 2025
- Publicitat -

La retirada de l’Albert Rocas de l’handbol

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El palafrugellenc Albert Rocas va anunciar públicament ahir al seu compte de Twitter que es retirava de l’handbol professional i simultàniament el Comitè Olímpic Espanyol senyalava que el proper dimarts 3 d’abril li farà un homenatge.

Als seus 35 anys, la notícia de la seva retirada ha commocionat al món de l’handbol català i estatal, on ha competit 16 temporades a la Lliga ASOBAL. Aquesta última temporada, Rocas jugava al La Rioja de la Ciudad de Logronyo, quarts classificats a la vigent temporada de la Lliga ASOBAL, que enguany ha tornat a guanyar el Barça per vuitena vegada consecutiva. Una temporada complicada per l’extrem català de Palafrugell que s’ha vist complicada per la doble operació quirúrgica a la que s’ha sotmès per molèsties al seu turmell dret.

Format al Club Handbol Garbi de Palafrugell, l’Albert Rocas es va formar en la pedrera del BM Granollers, d’on va ser reclamat pel Valladolid, on s’estrenaria en l’elit. Va jugar també en el Portland Sant Antonio. Després va ser campió d’Europa amb el FC Barcelona, en el qual va romandre de 2007 a 2013, posant rumb a Dinamarca (Kolding) per tornar de seguida a l’àmbit ASOBAL tancant en el Naturhouse La Rioja.

Amb els Hispanos, Rocas s’ha penjat l’or en els dos títols mundials a Tunísia 2005 i Espanya 2013, a més, d’un bronze olímpic a Pequín 2008. També va pujar al podi amb el bronze del Mundial de Suècia 2011 i dues vegades en Europeus, amb la plata de Suïssa 2006 i el bronze de Dinamarca 2014.

- Publicitat -
- Publicitat -

Petits Camaleons 2026 porta de nou la música familiar a la Sala Apolo amb un cartell de luxe

El Cicle de Concerts Familiars de Petits Camaleons torna a omplir de color la Sala Apolo de Barcelona el 2026. L’organització ha presentat el cartell complet d’una nova edició que aposta, un any més, per apropar la música en directe als més petits amb una experiència pensada per gaudir en família. El cicle reunirà quatre

Altres notícies