Lady Gaga anuncia nova música pel mes d’octubre

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Lady Gaga ha marcat el mes d’octubre com la data de publicació del primer senzill del seu setè disc, del qual l’únic que se’n sap són unes imatges que va compartir aquest estiu des de l’estudi de gravació. Posteriorment l’artista va premiar a alguns dels seus seguidors a la porta d’un hotel reproduint fragments de les seves noves cançons.

Fa pocs dies també va estrenar ‘Die with a Smile’, amb Bruno Mars, que ha estat tot un èxit mundial situant-se com la cançó número 1 arreu del món.

Properament també serà protagonista per la pel·lícula Joker, que té prevista la seva estrena pel 4 d’octubre.

L’entrada Lady Gaga anuncia nova música pel mes d’octubre ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Calonge i Sant Antoni estudia emprendre accions legals contra SOM Calonge i Sant Antoni per “ús fraudulent de la intel·ligència artificial”

El consistori acusa la formació de difondre continguts falsos que perjudiquen la imatge institucional. SOM Calonge i Sant Antoni reconeix l'ús de la IA en un context "habitual" de sàtira política i afegeix que la seva voluntat en cap moment és desinformar.

Altres notícies