33.1 C
Pals
Dilluns, 30 juny 2025
- Publicitat -

L’Agrupació Hostaleria Palamós engega una campanya de cartells contra les restriccions Covid al sector

Confien que aquest acte simbòlic també arribarà als locals comercials

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

A causa de les restriccions imposades al sector de l’hostaleria per la Covid-19, molts establiments es troben en gran dificultats i fins i tot alguns d’ells hauran de baixar la persiana definitivament. Tot i que s’han ampliat els horaris d’obertura i que la mobilitat comarcal els beneficiarà, l’Agrupació Hostaleria Palamós considera que no és suficient i demana poder obrir també als vespres. Així, l’Agrupació està posant en marxa una campanya de cartells, col·locats en els locals, i en els quals es pot llegir : “Es traspassa. Interessats preguntar al Govern”. Felip Vergonyós, portaveu de l’Agrupació, va explicar a Ràdio Palamós que aquest acte simbòlic també arribarà als locals comercials de la ciutat.

Segons Vergonyós, serà molt complicat que diversos locals puguin aguantar fins després de l’estiu ja que tenen les mateixes despeses però els horaris limitats no els permeten fer beneficis.

- Publicitat -
- Publicitat -

La plataforma Empordà Dempeus alerta que un nou decret del Govern permet instal·lar macroprojectes renovables sense planificació prèvia

Empordà Dempeus rebutja el Decret Llei 12/2025, que permet aprovar macroprojectes d’energies renovables sense esperar el pla de planificació territorial (PLATER). La plataforma defensa una transició energètica justa, amb participació ciutadana i respecte pel territori. També alerta dels riscos ambientals i socials d’actuar amb urgència i sense consens.

Altres notícies