L’Ajuntament de Calonge adequarà un aparcament a Torre Valentina

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Calonge, a través de l’Àrea d’Urbanisme, decideix rehablitarun aparcament a Torre Valentina. La inversió prevista és de 122.000 euros i es preveu que els treballs s’allarguin uns tres mesos. Començaran a principis d’any i han d’estar enllestits abans de l’estiu. Les obres permetran adequar el terreny de davant l’edifici Llevantí de Mar, a l’Avinguda Pau Casals de Torre Valentina, com a aparcament públic. Els treballs consistiran en la conservació i pavimentació d’aquest vial i la seva zona verda, per adequar-ho com a zona d’aparcament de vehicles i crear un espai enjardinat al voltant. També s’hi farà una vorera i s’hi col·locarà enllumenat públic. Aquest terreny de terra ja s’utilitza com a aparcament, sobretot durant els mesos d’estiu, però no hi ha cap tipus de drenatge i tampoc un ordre definit de les places d’estacionament. Els vehicles han d’entrar per un gual, travessant la vorera. Amb aquestes obres, doncs, es talaran els arbres que hi ha enmig del vial, es pavimentarà i es delimitaran les zones enjardinades i les entrades de vianants.

- Publicitat -
- Publicitat -

La revetlla de Sant Joan deixa 44 actuacions dels Bombers al Baix Empordà

La revetlla de Sant Joan ha deixat 44 actuacions dels Bombers al Baix Empordà, sobretot per incendis urbans i focs de contenidors. També hi ha hagut 12 incendis de vegetació, focs en habitatges, un vehicle cremat a Sant Feliu de Guíxols i quatre accidents de trànsit. A Platja d’Aro, la nit ha acabat sense incidents greus.

Altres notícies