21.8 C
Pals
Dijous, 1 maig 2025
- Publicitat -

L’Ajuntament de Palamós arranja l’aparcament del carrer del Dr. Botet

Els treballs han inclòs una nova rampa de sortida, reorganització d’accessos i pintat de places, amb espais per a persones amb mobilitat reduïda

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquesta setmana finalitzen les tasques de millora de l’aparcament gratuït situat entre el carrer del Dr. Botet i el de l’Ametlla de Mar, a la zona del far de Palamós. Els treballs han estat executats per la Brigada Municipal amb l’objectiu de millorar la funcionalitat i seguretat de l’espai.

Una de les actuacions principals ha estat l’obertura d’una nova rampa de sortida al carrer del Dr. Botet, que facilitarà la mobilitat dels vehicles estacionats. Amb aquesta intervenció, l’entrada al pàrquing s’ha reorganitzat i es manté exclusivament davant la cruïlla dels carrers del Dr. Botet i l’Ametlla de Mar. Abans, aquest accés permetia tant l’entrada com la sortida dels vehicles, fet que sovint provocava incomoditats per als conductors.

A més, s’ha pintat i reordenat l’espai per optimitzar l’ús de les trenta-sis places d’aparcament disponibles, dues de les quals estan reservades per a persones amb mobilitat reduïda. Això garanteix una circulació més fluida i còmoda dins l’aparcament.

Aquest espai, amb una superfície de prop de 1.000 metres quadrats, és propietat de Ports de la Generalitat i ha estat cedit a l’Ajuntament de Palamós. Aquesta cessió ha permès ampliar les zones d’estacionament disponibles, donant servei principalment al veïnat del barri vell del municipi.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Les obres per eliminar el pas a nivell de Flaçà es faran abans del 2027 tot i doblar el cost previst

El projecte per suprimir el pas a nivell de Flaçà, que divideix el poble, s’executarà abans del 2027 com preveu el conveni vigent. Tot i que el cost s’ha doblat fins als 10,5 milions d’euros, Adif i la Generalitat han acordat assumir l’increment. L’obra és una reivindicació històrica i inclou una nova carretera i un pas soterrat.

Altres notícies