L’Ajuntament de Santa Cristina d’Aro haurà de retirar totes les estelades dels edificis municipals

Donen així la raó a Ciutadans, que reclamaven "neutralitat institucional"

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Junta Electoral de Zona de la Bisbal d’Empordà ha requerit a l’Ajuntament de Santa Cristina d’Aro que retiri totes les estelades que hi hagi penjades en edificis municipals i terrenys de titularitat municipal, donant així la raó a Ciutadans Santa Cristina d’Aro, que reclamaven «neutralitat institucional».

L’alcaldable de Ciutadans al municipi, Cristina Rosell, ha dit que el seu govern acabaria «amb aquesta exclusió que practiquen els partits nacionalistes i garantirà la representació de tots els ciutadans, pensin com pensin».

- Publicitat -
- Publicitat -

Els Bombers es retiren de la recerca del jove desaparegut amb moto d’aigua a Roses

Els Bombers s’han retirat aquest migdia de la recerca del jove de 16 anys desaparegut des de dimecres a...

Altres notícies