L’enderroc de la fàbrica Agglotap comença aquesta setmana

L'operació comença amb tres mesos de retard perquè s'ha retrassat la desinstal·lació de la línia elèctrica de la zona

Pedro Ruiz Claveria
Pedro Ruiz Claveriahttps://contrastirigor.wordpress.com
Sóc de Calonge. Redactor a Ràdio Capital de l'Empordà.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Aquest dimecres es procedirà a l’enderroc de l’antiga fàbrica Agglotap, un espai que es reconvertirà en un aparcament per a una vuitantena de vehicles, en el marc de la construcció del nou Parc Central a l’asil Surís. Primerament, s’han desmuntat les línies de la xarxa elèctrica abans de fer la demolició.

Aquesta operació arriba amb tres mesos de retard, ja que el consistori de Sant Feliu de Guíxols volia que s’enderroqués abans de començar les obres del Parc Central. El retard s’ha degut a què Endesa ha trigat molt a iniciar aquesta des-instal·lació.

Entre l’enderroc i el condicionament, aquestes accions tindran una durada aproximada de tres mesos. i un cost proper als 280.000 euros.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -
Banner dutxa girona

La Llera del Ter: trenta anys d’una petita joia empordanesa

 Bon dia, estimats oients de Ràdio Capital. Avui el meu comentari és una recomanació, eh, que té a veure...
- Publicitat -

Altres notícies