L’escola Vedruna Prats de la Carrera de Palafrugell ha estat una de les guardonades als premis Baldiri Reixac de la Fundació Carulla. El centre ha rebut un dels Premis Baldiri Experiències gràcies al projecte “Esculturitis”, una iniciativa educativa vinculada a l’art i la cultura.
Els premis reconeixen experiències innovadores que treballen els reptes socials actuals a través de les arts i que fomenten l’ús de la llengua catalana entre infants i joves. En aquesta edició s’han premiat prop d’una trentena de centres educatius dels territoris de parla catalana. En total, s’han presentat més d’un centenar de projectes.
La directora de la Fundació Carulla, Marta Esteve, ha destacat que aquests guardons volen impulsar projectes que generin pensament crític, cohesió social i noves maneres de mirar el món a través de la cultura i l’educació. L’acte d’entrega dels premis es farà el pròxim 7 de juny al Museu Terra de l’Espluga de Francolí.
La Fundació Carulla treballa des de fa més de mig segle en iniciatives culturals i educatives vinculades a la promoció de la llengua i la cultura catalanes.




