21.5 C
Pals
Dilluns, 16 juny 2025
- Publicitat -

Lluís Llach tornarà a oferir un concert després de 14 anys

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El 18 de desembre podrem gaudir d’un nou concert de Lluís Llach, després de pràcticament 15 anys sense pujar sobre un escenari com a artista principal, tot i que sí que l’hem pogut veure en diferents actes o col·laborant amb diferents artistes.

El concert tindrà lloc al Palau Sant Jordi i està organitzat per Debat Constituent. L’espectacle ha estat dirigit per Lluís Danés i comptarà amb les col·laboracions d’Els Catarres, Joan Dausà, Gemma Humet, Suu, Natxo Tarrés de Gossos, Joan Reig d’Els Pets, Montse Castellà i Ju. També es preveu la presència de la ballarina Marta Carrasco i el Mag Lari.

Les 16.000 entrades disponibles ja estan a la venda pels usuaris del Debat Constituent, mentre que per la resta del públic estaran disponibles a partir del 29 de novembre.

L’entrada Lluís Llach tornarà a oferir un concert després de 14 anys ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Hospital de Palamós lidera la donació de còrnies a domicili a Catalunya

L’Hospital de Palamós s’ha convertit en el primer i únic de Catalunya que accepta donacions de còrnies procedents de...

Altres notícies