Maite Selva, nova vicepresidenta de l’Associació Catalana de Municipis

L’alcaldessa de Begur assumeix aquesta nova responsabilitat en la principal agrupació del municipalisme català

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Maite Selva, ha estat designada com a nova vicepresidenta de l’Associació Catalana de Municipis (ACM). La batllessa begurenca substitueix en el càrrec a l’exalcaldessa d’Anglès, Àstrid Desset, i ostenta aquesta responsabilitat juntament amb Josep Caparrós, alcalde de La Ràpita; Xavi Paz, alcalde de Molins de Rei; Sergi Pedret, alcalde de Riudoms; i Mercè Bosch, alcaldessa de Maçanet de Cabrenys.

Maite Selva és l’actual responsable de l’Àmbit de Projecció Exterior i Institucional de l’ACM, i també formarà part del Comitè Executiu i de la Comissió de Presidència, òrgans de direcció d’aquesta entitat municipalista. En aquest sentit, cal recordar que segons els estatuts de l’ACM, únicament els màxims responsables dels ens locals, ja siguin alcaldes i alcaldesses o presidents i presidentes dels consells comarcals o diputacions provincials, poden ser membres i representants de l’ACM.

Què és l’ACM?

L’Associació Catalana de Municipis (ACM) és la principal veu del municipalisme català, amb més d’un miler d’associats; entre ells, el municipi de Begur.  El seu propòsit és oferir als càrrecs electes i tècnics del món local les eines per a desenvolupar millor la seva tasca del dia a dia

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Sis residències de gent gran de les comarques gironines creen una plataforma sindical per reclamar millores laborals

Quatre dels centres són del Baix Empordà. La nova organització denuncia la precarietat salarial i l'augment de la càrrega de treball. També vol incorporar altres residències i exigir canvis a les administracions públiques.
- Publicitat -

Altres notícies