9.1 C
Pals
Divendres, 8 desembre 2023
- Publicitat -

Manel, Boney M. i Els Pets, reclams del festival Som de Mar

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

El festival Som de Mar torna una vegada més aquest agost. Es durà a terme entre els dies 19 i 27 d’aquest mes als Jardins de Santa Clotilde de Lloret de Mar.

L’edició d’aquest any compta amb un cartell variat que inclou artistes del panorama català, de l’espanyol i de l’internacional. Manel, Ramon Mirabet, Coque Malla i Blaumut en formen part d’aquest. Rosario Flores, Sergio Dalma, Boney M, Joan Dausà i Els Pets també seran els encarregats de fer gaudir al públic amb els seus directes en aquest festival.

Carles Gilibets va destacar que l’organització aposta per un aforament complet, amb 1.200 localitats, per aquesta edició. Alhora, també ha anunciat la creació de nous espais al voltant de l’accés de la cala de Sa Boadella, ampliant així el nombre de zones de la vila del festival.

Les entrades estan disponibles al web del festival.

L’entrada Manel, Boney M. i Els Pets, reclams del festival Som de Mar ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

L’ajuntament de Torroella i l’EMD de l’Estartit signen el nou conveni

El nou conveni regularà les competències i el règim econòmic-financer entre els dos ens locals al llarg d’aquest mandat.
- Publicitat -
- Publicitat -

Altres notícies

- Publicitat -