Måneskin oferiran un concert a Barcelona l’11 d’abril de 2023

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
Comerç iluminació girona

La promotora Doctor Music anuncia la primera gira mundial de Måneskin  “The ‘Loud Kids’ World Tour”, amb una única data al nostre país, l’ 11 d’abril del 2023 al Palau Sant Jordi de Barcelona.

Les entrades per a aquest concert es podran adquirir a partir de les 14:00h d’aquest divendres, 25 de març, a través de doctormusic.com i entrades.com. El preu de les entrades serà de 48, 52, i 54 Euros per a les entrades de seient reservat en grada i 52 Euros per a les entrades de peu a pista (despeses de distribució no incloses).

La banda italiana va ser la vencedora de l’edició 2021 del Festival d’Eurovisió i a partir de llavors no van parar de triomfar a tot el món, gràcies a temes com ‘Beggin’ o ‘I wanna be your slave’.

L’entrada Måneskin oferiran un concert a Barcelona l’11 d’abril de 2023 ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

EN DIRECTE | Segueix la jornada «Eines per explicar el món» de Ràdio Capital

Ràdio Capital celebra aquest dissabte 7 de novembre la primera jornada «Eines per explicar el món», una trobada dedicada a reflexionar sobre la responsabilitat del periodisme a l’hora d’informar sobre els grans reptes socials i polítics de l’actualitat
- Publicitat -
banner construccinos versan

Altres notícies