Mariah Carey anuncia que pateix trastorn de bipolaritat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’artista estatunidenca Mariah Carey ha reconegut que pateix trastorn de bipolaritat des del 2001, però ha decidit fer-ho públic perquè, tal com ha dit ella en una entrevista per a la revista People: «tinc l’esperança que puguem arribar a un lloc on s’elimini l’estigma a les persones que passen per alguna cosa com això. Pot ser increïblement aïllant. Em nego a permetre que aquesta malaltia em defineixi o em controli».

La cantant que té 18 números 1 i ha venut més de 200 milions de discs en l’àmbit mundial, ha confirmat també estar treballant en un nou disc que serà publicat aquest any. Desitgem que la malaltia no impedeixi que Mariah segueixi publicant èxits com porta fent des de fa més de 25 anys.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Queens Of The Stone Age anuncien per sorpresa un nou disc, “Perfecth”, per al setembre

Queens Of The Stone Age han donat la sorpresa. La banda de Palm Desert ha anunciat per sorpresa un nou disc, que portarà per títol “Perfecth” i que arribarà el pròxim 30 de setembre. El grup ha fet oficial la notícia a través d’un vídeo teaser de to còmic i sangonós en què es pot
- Publicitat -spot_img

Altres notícies