Mariah Carey anuncia que pateix trastorn de bipolaritat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’artista estatunidenca Mariah Carey ha reconegut que pateix trastorn de bipolaritat des del 2001, però ha decidit fer-ho públic perquè, tal com ha dit ella en una entrevista per a la revista People: “tinc l’esperança que puguem arribar a un lloc on s’elimini l’estigma a les persones que passen per alguna cosa com això. Pot ser increïblement aïllant. Em nego a permetre que aquesta malaltia em defineixi o em controli”.

La cantant que té 18 números 1 i ha venut més de 200 milions de discs en l’àmbit mundial, ha confirmat també estar treballant en un nou disc que serà publicat aquest any. Desitgem que la malaltia no impedeixi que Mariah segueixi publicant èxits com porta fent des de fa més de 25 anys.

- Publicitat -
- Publicitat -

Festival Strenes 2026 tanca amb rècord d’assistència i consolida Girona com a epicentre musical

El Festival Strenes 2026 ha posat el punt final a una edició històrica, convertint-se en la més multitudinària fins ara amb més de 32.500 espectadors repartits en les 34 propostes programades. Unes xifres que confirmen el creixement sostingut del certamen i el seu poder de convocatòria dins el panorama musical català. Pel que fa als

Altres notícies