Mariah Carey anuncia que pateix trastorn de bipolaritat

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’artista estatunidenca Mariah Carey ha reconegut que pateix trastorn de bipolaritat des del 2001, però ha decidit fer-ho públic perquè, tal com ha dit ella en una entrevista per a la revista People: “tinc l’esperança que puguem arribar a un lloc on s’elimini l’estigma a les persones que passen per alguna cosa com això. Pot ser increïblement aïllant. Em nego a permetre que aquesta malaltia em defineixi o em controli”.

La cantant que té 18 números 1 i ha venut més de 200 milions de discs en l’àmbit mundial, ha confirmat també estar treballant en un nou disc que serà publicat aquest any. Desitgem que la malaltia no impedeixi que Mariah segueixi publicant èxits com porta fent des de fa més de 25 anys.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El Recòndit arrenca la seva sisena edició amb Suu i amplia l’experiència amb activitats per descobrir el territori

El Recòndit dona el tret de sortida aquest diumenge 22 de març a les 12 h amb una nova edició que consolida el seu model únic de festival de proximitat. L’encarregada d’inaugurar el cicle serà Suu, una de les veus més destacades del pop català actual, amb un concert en format íntim de guitarra i

Altres notícies