22.3 C
Pals
Divendres, 11 juliol 2025
- Publicitat -

Mariah Carey torna amb la balada The Star

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El 17 de novembre s’estrena als Estats Units, The Star, una pel·lícula d’animació centrada en el naixement de Jesús i protagonitzada per animals. El tema principal de la producció està interpretat per Mariah Carey, i ja es pot escoltar a través de la xarxa. La resta de la banda sonora es podrà adquirir a partir del 27 d’octubre.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’augment d’efectius en el cos de Bombers i la prevenció marquen la campanya forestal d’aquest 2025

Catalunya ja ha vist durant aquest estiu del 2025 com dos grans incendis forestals han cremat més de 8.000 hectàrees. I tot i que aquests focs no s'han concentrat a la zona de l'Empordà, el cos de Bombers es prepara per afrontar una temporada complicada pel risc d'incendi forestal.

Altres notícies