8.7 C
Pals
Diumenge, 8 febrer 2026

Mariona Escoda exhaureix les entrades del concert de presentació

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Mariona Escoda s’ha convertit en tot un fenomen social i televisiu; és sens dubte, l’artista del moment. La cantant i compositora acaba d’anunciar “SOLD OUT” del seu concert presentació.
El concert, organitzat per The Project, tindrà lloc el dia 16 d’abril a la Sala Paral·lel 62 de Barcelona (antiga SALA BARTS).

Després d’haver guanyat el talent show de TV3 “Eufòria”, sent l’única concursant que va arribar invicta a la final sense estar nominada cap gala gràcies al suport de les votacions del jurat i l’audiència, ara inicia la seva carrera musical de la mà de Música Global, amb qui publicarà el seu primer treball.

Amb la capacitat de commoure’ns i fer-nos transitar per estils ben diversos, la intèrpret vol explorar gèneres en la creació de les cançons en les quals està treballant: del pop-rock a balades, cançons més ballables, cançons d’autor, o fer-nos pujar les revolucions amb temes més “uptempo”.

La combinació entre vocació, passió, talent i dedicació, donen com a resultat una artista imparable que ha arribat per quedar-se i conquerir els escenaris amb la seva veu i la seva música.

L’entrada Mariona Escoda exhaureix les entrades del concert de presentació ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Més de 100 docents de la Vall d’Aro es mobilitzen abans de la vaga educativa de l’11 de febrer

Més d’un centenar de docents de centres públics de Sant Feliu de Guíxols, Santa Cristina i Castell-Platja d’Aro i...

Altres notícies