10.3 C
Pals
Dimecres, 11 febrer 2026

Matí fresc i cel parcialment cobert

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Encetem una setmana que meteorològicament ve marcada per un embossament d’aire fred a nivells alts i mitjos de la troposfera que afavorirà el creixement de nuvolades i també algunes precipitacions. Dilluns amb estat de cel entre mig i força tapat. La pluja pot fer acte de presència acumulant quantitats en general poc abundants, tot i que localment  es poden presentar en forma de ruixat tempestuós.

La temperatura serà clarament inferior a la de la setmana passada tant avui com demà. A les màximes aquest dilluns els costarà arribar als 25 ºC i els matins seran frescos amb mínimes d’entre 14 i 16 ºC.

Demà jornada gens calorosa amb cel parcialment ennuvolat i amb vent entre component nord i nord-est que pot bufar amb cops de 40 km/h.

- Publicitat -
- Publicitat -

La campanya “Posa’t el bigoti” recapta 4.400 euros per a la recerca del càncer de pròstata amb una gran resposta ciutadana

La Fundació Oncolliga Girona ha tancat amb èxit la campanya “Posa’t el bigoti”, que ha permès recaptar 4.400 euros...

Altres notícies