Matí i nit frescos amb ambient assolellat i suau al migdia

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Superat ja l’equador de la setmana la previsió del temps segueix sense canvis dominada pel bon temps, l’estabilitat atmosfèrica i les altes pressions. Així doncs tindrem un ambient assolellat i amb força amplitud tèrmica. Com que el vent ja s’ha encalmat la temperatura mínima serà més baixa cap als 2ºC a l’interior de la comarca i la màxima fregarà els 18ºC. 

A partir del migdia i tarda a la costa hi haurà vent fluix de marinada, amb una situació marítima molt més encalmada respecte dies anteriors. 

Els models confirmen que la setmana acabarà sense canvis importants i amb bon temps. 

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Clara Brunet i Bor Zuljan tancaran el Festival de Torroella amb ‘Mr Dowland’s Dream’

El Festival de Torroella de Montgrí tancarà la seva 46a edició aquest divendres amb Clara Brunet i Bor Zuljan. Presentaran Mr Dowland's Dream a l'Església de Sant Genís. La recta final també inclourà Concerto 1700 amb Laura Marchal i Le Poème Harmonique. El festival In-Edit Empordà completarà la programació amb l'estrena de Yuja.
- Publicitat -spot_img

Altres notícies