26.7 C
Pals
Dissabte, 19 juliol 2025
- Publicitat -

Matí variable i més sol a la tarda

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El dia comença amb alguns intervals de núvols baixos i mitjans però amb tendència a més Sol que ahir. Aquest matí trobem un ambient poc fred amb temperatures mínimes que aquesta passada matinada s’han situat entre els 7ºC i els 11ºC.

Tot plegat amb una jornada amb un estat del cel variable, però amb tendència a l’obertura de més clarianes. La temperatura màxima puja i fregarà els 20ºC, amb vent fluix de component sud.

Demà i la resta de setmana el temps anticiclònic s’imposa amb domini de l’ambient assolellat i algunes boirines o núvols baixos a primera hora.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:13:05

Eva Gasull: “El circ té una cosa que no tenen les noves tecnologies: que emociona”

La Bisbal d'Empordà rep aquest cap de setmana la XXX Fira del Circ al carrer. Es tracta d'una proposta...

Altres notícies