Megadeth anuncia el seu comiat amb un últim disc i una gira mundial

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Després de més de 40 anys de trajectòria, el final de Megadeth és a prop. El líder de la banda, Dave Mustaine, de 63 anys, ha anunciat a les xarxes socials que el grup publicarà un últim disc l’any vinent i emprendrà una gira mundial de comiat.

«Hi ha moltíssims músics que han arribat al final de la seva carrera, ja sigui de manera accidental o intencionada», ha escrit Mustaine. «La majoria no aconsegueix acomiadar-se en els seus propis termes, i en aquesta situació em trobo ara mateix. He viatjat per tot el món, he aconseguit milions i milions de fans, i el més difícil de tot és acomiadar-me d’ells».

L’artista ha assegurat que aquest és «el moment perfecte» per publicar un nou treball i tornar a recórrer el planeta abans de dir adéu. «També és el moment perfecte per anunciar-vos que aquest és el nostre últim àlbum d’estudi», ha afegit.

Mustaine ha recordat les amistats fetes durant dècades de carrera i ha convidat els seguidors a unir-se a la celebració de la seva gira de comiat. «Juntament amb vosaltres hem fet alguna cosa realment meravellosa i probablement irrepetible. Vam començar un estil musical, vam iniciar una revolució, vam canviar el món de la guitarra i la seva manera de tocar, i vam canviar el món. Us estimo a tots. Gràcies per tot».

Aquest dissetè àlbum de Megadeth es publicarà sota el segell de Mustaine, Tradecraft, en associació amb BKKIIBLK, en una data encara per confirmar.

L’entrada Megadeth anuncia el seu comiat amb un últim disc i una gira mundial ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Un incendi al quadre elèctric afecta l’Escola Pedralta i l’Escola Bressol de Santa Cristina d’Aro

L'Ajuntament encara no coneix les causes del foc ni l'abast de les afectacions. Els serveis tècnics treballen sobre el terreny per valorar la situació i restablir la normalitat.

Altres notícies