6.9 C
Pals
Dimecres, 10 desembre 2025
- Publicitat -

Michael Bublé aconsegueix per quarta vegada el número 1 al Regne Unit amb “Love”

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Michael Bublé aconsegueix per quarta vegada el número 1 al Regne Unit amb “Love”

El desè àlbum de Bublé ha aconseguit la primera posició en el rànquing “Official Albums Chart” amb 66.794 vendes en total, de les quals el 88% són Cds físics. “Love”, el nou àlbum del canadenc també escala posicions en la seva discografia i guanya el bronze de les setmanes de llançament més comercials.

Els altres èxits de Bublé a la classificació són: “Crazy Love” (2009), “Christmas” (2011) i “To Be Loved” (2013), tots ells premiats de manera consecutiva. No obstant, la cadena va trencar-se amb “Nobody But Me” però “Love” ha tornat a la cima al cantant.

Tot i això, la batalla pel primer lloc ha estat molt ajustada i Mumford & Sons i Little Mix han assolit un segon i tercer lloc respectivament al rànquing britànic.

 

L’entrada Michael Bublé aconsegueix per quarta vegada el número 1 al Regne Unit amb “Love” ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Els Sex Pistols encapçalan el Viña Rock 2026

Després de travessar un any difícil, el Viña Rock ha anunciat un primer avançament de cartell. Molts dels noms habituals del festival s’hi negaren a participar després que es coneguessin les vinculacions d’aquest amb KKR, qui té interessos amb Israel, cosa que posà el festival en perill. D’altra banda, el cartell de l’any passar també

Altres notícies