26.2 C
Pals
Dissabte, 19 juliol 2025
- Publicitat -

Miki Núñez anuncia el seu segon disc “Iceberg” pel 20 de novembre

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Miki Núñez ha anunciat avui que el seu segon disc es dirà “Iceberg” i que es publicarà el dia 20 de novembre. El treball servirà per donar relleu a “Amuza” el seu exitós primer disc, que tants bons resultats li va reportar.

Aquest segon llançament estarà format per 11 cançons, tres de les quals seran en català: ‘Cada pas del camí’, ‘Arbre’ i ‘No m’ho esperava’. Algunes d’elles ja les vam poder escoltar en directe durant la gira que el terrassenc va fer aquest estiu pel nostre territori.

El treball també inclourà el seu últim èxit ‘Me vale’ o la recent col·laboració amb Despistaos ‘Viento y Vida’. Està previst que Lildami canti també a ‘Arbre’. El disc estarà format per temes en català i castellà, i fins i tot una cançó que combinarà els dos idiomes.

L’entrada Miki Núñez anuncia el seu segon disc “Iceberg” pel 20 de novembre ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:13:05

Eva Gasull: “El circ té una cosa que no tenen les noves tecnologies: que emociona”

La Bisbal d'Empordà rep aquest cap de setmana la XXX Fira del Circ al carrer. Es tracta d'una proposta...

Altres notícies