Miki Núñez estrena el vídeo de ‘No m’ho esperava’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El cantant de Terrassa Miki Núñez ha començat el divendres ben amunt amb l’estrena del videoclip de ‘No m’ho esperava‘ una de les composicions incloses al seu nou disc “Iceberg“.

La cançó és la que serveix per tancar un treball que compta amb la col·laboració de Despitaos o Lildami, i amb la producció en alguns temes d’en David Rosell.

‘No m’ho esperava’ ha tingut molt bona rebuda pel públic i l’estrena del videoclip era molt esperada pels seus seguidors.

L’entrada Miki Núñez estrena el vídeo de ‘No m’ho esperava’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Ajuntament de Sant Feliu demana «més contundència» judicial contra la reincidència

L’Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols demana més contundència a la justícia i a la Fiscalia davant els casos de multireincidència. El consistori denuncia que alguns detinguts tornen al carrer sense presó preventiva. Un dels casos ha acabat amb dos agents ferits i amb nous fets delictius poques hores després del pas pel jutjat.

Altres notícies