Mor un turista de 86 anys mentre es banyava a la platja de Cap Sa Sal

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquest dissabte ha mort un turista de 86 anys, francès, quan s’ha ofegat a la platja de Cap Sa Sal a Begur.

La zona no té vigilància, i l’home s’hi estava banyant quan, per motius que encara no es coneixen, ha quedat inconscient i surant a l’aigua.

Els altres banyistes l’han tret de l’aigua cap a les roques. S’hi han desplaçat dues ambulàncies del Servei d’Emergències Mèdiques (SEM) i un helicòpter. El van intentar reanimar però no el van poder salvar. També s’hi va desplaçar la Policia Local i quatre patrulles dels Mossos d’Esquadra.

- Publicitat -
- Publicitat -
00:36:29

Ràdio Capital presenta a Palafrugell l’exposició dels seus 25 anys amb imatges de Paco Dalmau

La mostra forma part dels actes de commemoració de l’aniversari de l’emissora i posa especial èmfasi en la memòria col·lectiva local. L’acte també ha servit per reconèixer la trajectòria del fotògraf Paco Dalmau.

Altres notícies