Mor un home al port de Palamós a causa del temporal Gloria

Primera víctima a Catalunya pel temporal Gloria, es tracta d'un veí de Palafrugell que ha mort aquest dimecres al port de Palamós per un cop de mar

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
Ràdio Capital, la ràdio del Baix Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Mor un home al port de Palamós a causa del temporal Gloria
Loading
/

El temporal Gloria s’ha endut la primera víctima a Catalunya aquest dimecres al vespre. Es tracta d’un home de 69 anys, veí de Palafrugell, que ha mort al port de Palamós a causa d’un cop de mar.

Segons ha informat el conseller d’interior, Miquel Buch, al Catalunya Nit, l’home estava comprovant l’estat d’una embarcació pròpia. La víctima ha entrat a una zona tancada al públic del port de Palamós.

Sembla ser, que a l’apropar-se a l’embarcació, un cop de mar l’hauria arrossegat fins a l’aigua, provocant-li un cop al cap abans. L’home ha estat localitzat pels treballadors del port de Palamós que l’han pogut treure de l’aigua. El Servei d’Emergències Mèdiques, sense èxit, ha intentat reanimar-lo.

https://twitter.com/emergenciescat/status/1220114972845281281

Fins al lloc dels fets també s’hi han desplaçat els Mossos d’Esquadra i la Policia Local de Palamós. La Guàrdia Civil se n’està fent càrrec de la investigació.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Portalblau presenta la 19a edició amb una programació estesa i una clara aposta pel territori

El Festival Portalblau ha anunciat la programació de la seva dinovena edició, que tindrà lloc entre el 16 de maig i el 17 d’octubre. Amb una proposta que s’allarga més enllà de l’estiu, el certamen reafirma el seu model cultural amb una trentena d’activitats repartides entre l’Escala i Empúries, on la música conviurà amb altres

Altres notícies