12.5 C
Pals
Dissabte, 8 novembre 2025
- Publicitat -

Neix “Salat”, un festival de comèdia de la Costa Brava

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Dins l’edició nº59 del Festival de la Porta Ferrada s’ha creat “Salat”, un festival de comèdia de la Costa Brava que tindrà lloc del 9 a l’11 de juliol a Sant Feliu de Guíxols

Ja s’ha anunciat el cartell, que comptarà amb estrelles del món de la comèdia i l’stand up, com Santiago Segura, Flo José Mota amb el seu espectacle El sentido del humorCarles Sans com a representant de l’humor de Tricicle amb el seu xou en solitari Per fi sol! i Ignatius Farray al costat de Valeria Ros i Pablo Ibarburu amb Por fin juntos, una funció especial creada únicament pel festival. També hi actuaran fenòmens virals de les xarxes socials, com la influencer gaditana Martita de Graná amb el seu espectacle Mi padre flipa.

La programació també inclou L’Apocalipsi, la reeixida secció dins d’El matí de Catalunya Ràdio en una funció especial amb Elisenda Carod, Elisenda Pineda i Charlie PeeVermunólogos i Víctor Parrado en una conferència sobre la necessitat de l’humor en temps de pandèmia, entre altres activitats gratuites.

Ja es poden adquirir les entrades i veure la programació a la web oficial del festival:  www.salat.cat

Sant Feliu de Guíxols es converteix en l’escenari de les diverses activitats de SALAT, el nou festival d’humor a la Costa Brava, se succeiran en diversos espais de la localitat empordanesa com el Guixols Arena, el Teatre Auditori Municipal o la Plaça del Mercat.

- Publicitat -
- Publicitat -

Kendrick Lamar lidera les nominacions dels Grammy 2026 amb nou candidatures

La 68a edició dels Premis Grammy se celebrarà el diumenge 1 de febrer de 2026 al Crypto.com Arena de Los Angeles. La cerimònia, coneguda com “La Nit més gran de la música”, s’emetrà en directe per CBS i es podrà veure també a Paramount+. El raper californià Kendrick Lamar és el gran protagonista d’aquesta edició

Altres notícies