28.4 C
Pals
Dissabte, 12 juliol 2025
- Publicitat -

Ningú no és perfecte – 10 octubre 2019

Marc Clapés
Marc Clapéshttp://www.primerafila.cat
Sóc el programador musical de la ràdio i també m'encarrego de presentar la Fórmula Capital, el Fila Indie i la Primera Llista. A part de tot això, sóc el director i creador del portal musical PrimeraFila.cat
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Aquesta setmana amb un especial SITGES – Festival Internacional de Cinema Fantàstic de Catalunya, amb tota la informació de les pel·lícules dels primers sis dies de Festival. Comentem pel·lícules com la inagural In the Tall Grass, basada en un relat d’Stephen King i Joe Hill. No et perdis les nostres ressenyes de Daniel Isn’t Real, Judy & Punch, Little Monsters, The Lodge, Ready Or Not, The Lighthouse, Guns Akimbo, The Beach House, VFW, Bliss i moltes més..

Presentat i dirigit per l’Ignasi Arbat, aquesta setmana amb la col·laboració de la Marta Sanz.

- Publicitat -
- Publicitat -

[AGENDA] Què puc fer el dissabte 12 de juliol a l’Empordà i Comarques Gironines?

Ràdio Capital de l’Empordà et porta l’agenda definitiva amb totes les activitats que es duran a terme durant el llarg del dia d’avui a l’Empordà, la Costa Brava i les Comarques Gironines. Deixa’t emportar per la màgia de les terres gironines i descobreix perquè aquest territori és un dels destins culturals més atractius de Catalunya.

Altres notícies