15.4 C
Pals
Divendres, 6 febrer 2026

Palafrugell instal·la noves pantalles als edificis del mercat

La informació que s’hi pot instal·lar en aquests dispositius es controla remotament, a través d’un complert programari que permet penjar informació igual o diferent simultàniament a les dues pantalles, apagar i encendre-les automàticament amb un horari.

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Als edificis del mercat del peix i de la carn, de Palafrugell, s’hi han instal·lat unesnoves pantalles, amb l’objectiu de promoure el mateix mercat diari. També informen de primera mà a clients i visitants sobre promocions, campanyes comercials o recomanacions, entre molts altres temes.

La informació que s’hi pot instal·lar en aquests dispositius es controla remotament, a través d’un complert programari que permet penjar informació igual o diferent simultàniament a les dues pantalles, apagar i encendre-les automàticament amb un horari. En un segon estadi, i a través de la instal·lació d’unes càmeres especials, es podria recopilar altres dades d’interès com serien el control d’aforament, zones calentes i fredes, etc.

 

- Publicitat -
- Publicitat -
00:11:57

Les Braves: “El Carnaval de Palamós és com viure dins d’una bombolla durant uns dies”

Amb l’arribada del Carnaval de Palamós 2026, la colla les Braves torna a escalfar motors. Tot i que aquest...

Altres notícies