Organitzen unes jornades de dones a la Bisbal per reflexionar i expressar-se

El cicle Dones en Cercle va començar el darrer dijous 5 d'abril. Es tracta d'un conjunt de trobades de dones que es faran setmanalment a mode d’espai on fer una aturada, reflexionar, gaudir i poder expressar-se lliurement

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La Bisbal ha organitzat unes jornades de dones per reflexionar i expressar-se. El cicle, que va començar el darrer dijous 5 d’abril, s’anomenarà Dones en Cercle i s’estructurarà com un conjunt de trobades de dones setmanals a tall d’espai on fer una aturada, reflexionar, gaudir, participar activament i poder expressar-se lliurement.

Amb aquests encontres organitzats pel Servei d’Igualtat i Atenció a les Dones (SIAD) de La Bisbal d’Empordà i el del Consell Comarcal del Baix Empordà, es pretén fer prendre consciència de la identitat com a dones, així com reconnectar amb l’essència de ser-ho.

Les sessions, que seran facilitades per la psicòloga del SIAD, se celebraran tots els dijous que queden d’abril, tots els de maig i els de juny, a les dependències de les Escoles Velles (Carrer Coll i Vehí, número 6). L’horari serà de 19h a 21h i l’activitat serà gratuïta, tot i que cal inscriure’s prèviament al SIAD comarcal (plaça Joan Carreras i Dagas, número 4-5 baixos) o al telèfon 972 64 23 10.

El Servei d’Igualtat i Atenció a les Dones (SIAD) té com a objectiu potenciar la igualtat entre totes les dones i homes del municipi, així com informar, atendre i orientar en tots els temes d’interès per a les dones i assessorament a les entitats de dones del municipi sobre ajuts, subvencions i recursos. També participa en les celebracions del Dia de les Dones i del Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

Placebo celebraran 30 anys amb una gira especial que passarà per Barcelona

La banda britànica Placebo ha anunciat una gran gira internacional per celebrar el 30è aniversari del seu debut, publicat l’any 1996. El tour, que tindrà lloc entre setembre i desembre de 2026, posarà el focus en els seus inicis amb un repertori centrat en els discos “Placebo” i “Without You I’m Nothing”. El duet format

Altres notícies