17 C
Pals
Diumenge, 14 setembre 2025
- Publicitat -

Palafrugell promou el reciclatge a les llars del municipi

L’àrea de Qualitat Urbana sorteja un miniglú per reciclar vidre a casa

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Per segon any consecutiu, l’àrea de Qualitat Urbana ha posat en marxa un sorteig amb l’objectiu d’impulsar la sostenibilitat i el reciclatge en el municipi. Es tracta del sorteig d’un miniglú, un petit contenidor fet 100% a partir de materials reciclats i dissenyat per reciclar el vidre a les llars.

L’objectiu d’aquest concurs, que s’ha promocionat als perfils d’Instagram i Facebook de l’Ajuntament (@ajpalafrugell), és la lluita en contra del canvi climàtic reciclant vidre. Per poder participar s’ha de fer m’agrada a la publicació, seguir els perfils de l’Ajuntament (@ajpalafrugell) i Ecovidrio (@ecovidrio), explicar un motiu de la importància de reciclar i esmentar tres amics.

El termini per participar s’acaba el divendres 2 de setembre a les 9 del matí. La persona guanyadora es donarà a conèixer el dilluns 5 de setembre a les Stories dels perfils d’Instagram i Facebook de l’Ajuntament de Palafrugell.

- Publicitat -
- Publicitat -

Un juny i juliol de rècord eleven la temperatura del mar a l’estiu 2ºC per sobre de la mitjana

A l’agost el termòmetre s’ha enfilat menys que els últims tres anys, fins als 26,6 graus.

Altres notícies