22.1 C
Pals
Dijous, 4 setembre 2025
- Publicitat -

Palamós tindrà un nou pavelló esportiu al costat de l’actual

La nova construcció es farà al costat de l'actual, a Sant Joan

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

L’Ajuntament de Palamós ha decidit construir un nou pavelló esportiu a Sant Joan i que estarà al costat de l’actual, segons fonts del diari El Punt Avui. Amb la construcció d’aquest nou espai poliesportiu, el consistori palamosí vol acabar amb el dèficit d’equipaments esportius de la vila.

El govern del municipi empordanès destinarà més de 2.000.000 € en la construcció del nou pavelló, en concret es destinarà una partida de 2.700.000 € aproximadament. Els pressupostos de 2018, 2019 i 2020 ja van destinar una partida en la futura construcció esportiva.

L’actual pavelló d’esports es troba al barri d’Es Pla de Sant Joan i es va construir l’any 1939. El nou pavelló servirà de reforç de l’actual i estarà annexa. Segons El Punt Avui, la previsió és començar-lo a construir d’aquí a dos anys.

- Publicitat -
- Publicitat -

The Weeknd afegeix noves dates a la seva gira d’estadis 2026

The Weeknd encara no ha dit prou. Quan semblava que l’ambiciosa gira After Hours til Dawn Tour arribava al final, l’artista canadenc ha confirmat que el 2026 s’allargarà amb una nova tanda de concerts que el portaran per Mèxic, Brasil, diverses capitals europees i, sí, també Madrid. La cita a l’Estadi Riyadh Air Metropolitano serà

Altres notícies