Passenger actuarà a Barcelona el 13 d’octubre

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El cantant i compositor Mike Rosenberg, més conegut com Passenger, torna a Catalunya a la tardor d’aquest any. Podrem gaudir novament del seu directe el dimarts 13 d’octubre a la sala Razzmatazz de Barcelona, on presentarà el disc “Sometimes It ‘s Something, Sometimes It’ s Nothing At All”, editat l’any passat.

La connexió entre Passenger i el seu públic català és inqüestionable, com així ho demostra el fet que tots els seus concerts pengin el cartell d’entrades esgotades.

Les entrades estaran disponibles a partir de divendres 31 de gener a les 10:00h, a través de doctormusic.com i entradas.com. El preu serà de 30 euros (despeses de distribució no incloses).

 

L’entrada Passenger actuarà a Barcelona el 13 d’octubre ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -spot_img

El monestir de Sant Miquel de Cruïlles proposa un tast de vins per descobrir la dieta dels monjos medievals

La proposta inclou un tast de tres vins amb productes locals i una explicació sobre l’alimentació medieval i la vida quotidiana dels monjos.

Altres notícies