16.1 C
Pals
Dijous, 11 desembre 2025
- Publicitat -

Passenger actuarà a Barcelona el 13 d’octubre

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

El cantant i compositor Mike Rosenberg, més conegut com Passenger, torna a Catalunya a la tardor d’aquest any. Podrem gaudir novament del seu directe el dimarts 13 d’octubre a la sala Razzmatazz de Barcelona, on presentarà el disc “Sometimes It ‘s Something, Sometimes It’ s Nothing At All”, editat l’any passat.

La connexió entre Passenger i el seu públic català és inqüestionable, com així ho demostra el fet que tots els seus concerts pengin el cartell d’entrades esgotades.

Les entrades estaran disponibles a partir de divendres 31 de gener a les 10:00h, a través de doctormusic.com i entradas.com. El preu serà de 30 euros (despeses de distribució no incloses).

 

L’entrada Passenger actuarà a Barcelona el 13 d’octubre ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Una cinquantena de joves palamosins visiten Rheda-Wiedenbrück com a part de l’agermanament amb la ciutat alemanya

Una cinquantena de joves palamosins, d’entre 13 i 17 anys, estan realitzant aquesta setmana una nova estada a la...

Altres notícies