La begurenca Paula Badosa s’ha acomiadat de Wimbledon després de caure ahir davant la britànica Katie Boulder per 2-6, 6-3 i 4-6.
L’empordanesa arribava al torneig amb molèsties físiques per una lesió al psoes que va patir en el torneig de Berlín i que la va obligar a retirar-se. Tot i reaccionar al segon set, no va poder mantenir el ritme i va cedit en el tram decisiu del partit.
La local Boulder, número 43 del món, va tenir en tot moment el suport del públic, un factor que va ser clau a l’hora de derrotar a la catalana, que ocupa la 9a posició del rànquing mundial.
L’any passat, Badosa va arribar fins a vuitens de final a Wimbledon, però aquest any no ha pogut fer res davant la tennista de Leicester, que va ser superior durant tot el partit.