La begurenca Paula Badosa s'ha acomiadat de Wimbledon després de caure ahir davant la britànica Katie Boulder per 2-6, 6-3 i 4-6.
L'empordanesa arribava al torneig amb molèsties físiques per una lesió al psoes que va patir en el torneig...
La cap de sèrie número 11 va superar la sèrbia Olga Danilovic, 55a del rànquing mundial, amb un marcador de 6-1 i 7-6 en una hora i vint minuts de joc.
La 12a de la WTA ha quedat superada per Swiatek, campiona de Roland Garros en quatre ocasions i guanyadora de cinc títols de Grand Slam, incloent-hi l’Open dels EUA del 2022.
L’Espai Arteca de la Biblioteca de Palafrugell inaugura aquest divendres l’exposició In Bloom, de Carla Iglesias. La mostra presenta l’evolució artística de la creadora. Les obres s’inspiren en el mar, la fauna i la flora. L’artista combina diversos materials. L’exposició és gratuïta i es podrà visitar fins al 24 de juliol.