21.8 C
Pals
Divendres, 11 juliol 2025
- Publicitat -

Paula Badosa reapareix a Canadà

La de Begur intentarà recuperar la forma en el torneig canadenc, amb la mirada clarament focalitzada en l'Open dels Estats Units que comença a finals d'aquest mes

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

La tennista baixempordanesa, absent de les pistes des de fa un mes per culpa d’una lesió, tornarà a competir a partir de demà al Masters 1000 de Canadà.

Badosa ocupa actualment la 33a posició del rànquing mundial, i intentarà recuperar la forma en el torneig canadenc, amb la mirada clarament focalitzada en l’Open dels Estats Units.

El quart i últim Grand Slam de la temporada comença el proper 28 d’agost, i la begurenca espera arribar-hi en òptimes condicions.

El partit de demà a Montreal l’enfrontarà a una rival complicada, la brasilera Haddad Maia, que és la tretzena jugadora del món.

 

- Publicitat -
- Publicitat -

L’Ajuntament de Palamós adquireix el local que acull el servei de Promoció Econòmica

L’Ajuntament de Palamós ha comprat el local del carrer Santa Marta, que fins ara utilitzava gràcies a un conveni amb una entitat bancària. L’espai acull actualment els serveis d’Ocupació i Formació.

Altres notícies