Perdudes 2×10 – Perdudes com la princesa

Perdudes
Perdudes
L’espai parla de la vida, en primera persona, de dues noies joves que tot i compartir nom tenen gustos molt diferents. En paraules de les dues conductores del podcast la seva personalitat està basada en "les desgràcies que ens passen, en ser de poble i en viure fora". De fet, aquesta temporada gira al voltant de la vida de les protagonistes a la gran ciutat per poder estudiar, després d’acabar el batxillerat. En aquest podcast s’exposen, més del que haurien, parlant de coses de la vida, tot des d'un punt humorístic i ridícul. El podcast es podria definir com una conversa entre amigues que intenta tenir cert ordre i sentit.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -
quali geotermia
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Ràdio Capital. La ràdio de l'Empordà
Perdudes 2x10 - Perdudes com la princesa
Loading
/

Ha sigut Sant Jordi i hem anat tard, sort que ell si va arribar a temps a matar el drac. En aquest nou episodi, que arriba una setmana després, parlem de Sant Jordi, de la lectura les flors i, com és habitual, dels nostres maldecaps i de tot allò que ens ha passat (i que hem recordat).

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

Detenen dos homes acusats de robar en una empresa de la Bisbal d’Empordà

Els fets van passar de matinada el 28 de setembre en una nau industrial. Els lladres haurien sostret eines, material informàtic i altres objectes. Els dos sospitosos van ser detinguts dies després al mateix municipi.
- Publicitat -

Altres notícies