Plugims residuals al matí i Sol la resta de dimecres

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img
- Publicitat -

Avui la situació meteorològica ve marcada per una banda per les restes de nuvolositat de la matinada anterior amb algun ruixat que encara pot produir-se de caràcter feble durant les primeres hores de dimecres. Però ràpidament a mesura que avanci el dia el Sol s’acabarà imposant.

La temperatura màxima recula entre dos i quatre graus amb valors màxims no superiors als 25ºC. 

El vent de component nord també ens acompanyarà avui i fins demà al migdia, provocant alteració marítima a la costa amb maror i forta maror, per tant onades que poden superar el metre i mig d’altura.

- Publicitat -
- Publicitat -
- Publicitat -

U2 dedica una cançó a Rosalía al seu nou disc, tot i que finalment ella no hi participa

Durant els darrers dies, el títol de ‘The Mirror Maker (Rosalía)’, una de les cançons del nou disc de U2, havia generat especulacions sobre una possible col·laboració amb Rosalía. Ara Bono ha aclarit el misteri: la cantant catalana no posa veu a la cançó, sinó que n’és la inspiració i la protagonista del tema. En
- Publicitat -

Altres notícies