Plugims residuals al matí i Sol la resta de dimecres

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui la situació meteorològica ve marcada per una banda per les restes de nuvolositat de la matinada anterior amb algun ruixat que encara pot produir-se de caràcter feble durant les primeres hores de dimecres. Però ràpidament a mesura que avanci el dia el Sol s’acabarà imposant.

La temperatura màxima recula entre dos i quatre graus amb valors màxims no superiors als 25ºC. 

El vent de component nord també ens acompanyarà avui i fins demà al migdia, provocant alteració marítima a la costa amb maror i forta maror, per tant onades que poden superar el metre i mig d’altura.

- Publicitat -
- Publicitat -

Cristina Montañés: «La població ha canviat i l’ABS de Palamós també ha crescut amb ella»

La directora de l'ABS de Palamós, Cristina Montañés, ha explicat en una entrevista al programa Supermatí que la commemoració s’ha organitzat “amb molta cura i molt de carinyo” i amb la voluntat que sigui una celebració compartida amb la ciutadania. “És una celebració de tots”, ha remarcat.

Altres notícies