Plugims residuals al matí i Sol la resta de dimecres

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Avui la situació meteorològica ve marcada per una banda per les restes de nuvolositat de la matinada anterior amb algun ruixat que encara pot produir-se de caràcter feble durant les primeres hores de dimecres. Però ràpidament a mesura que avanci el dia el Sol s’acabarà imposant.

La temperatura màxima recula entre dos i quatre graus amb valors màxims no superiors als 25ºC. 

El vent de component nord també ens acompanyarà avui i fins demà al migdia, provocant alteració marítima a la costa amb maror i forta maror, per tant onades que poden superar el metre i mig d’altura.

- Publicitat -
- Publicitat -

La pluja obliga el Primavera Sound a suspendre temporalment part de la programació de la primera jornada

El Primavera Sound ha suspès temporalment aquest dijous al vespre diversos concerts previstos als seus dos escenaris principals a causa de les incidències meteorològiques registrades al recinte del Fòrum de Barcelona. L’episodi de pluja i vent ha obligat l’organització a aturar part de la programació per garantir la seguretat dels assistents i dels equips tècnics.

Altres notícies