9.3 C
Pals
Dilluns, 29 desembre 2025
- Publicitat -

Poc sol, núvols i temperatura a ratlla

Albert Aparicio
Albert Aparicio
Graduat en Física i Màster en Meteorologia. Observador meteorològic de la XOM (meteocat) a Palafrugell.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Comença el dimarts amb un entre mig i força cel força tapat.

Ahir vam tenir ruixats, alguns de moderada i de forta intensitat, que a Torroella de Montrgrí  van acumular gairebé 50 mm, també destaquen els 35 mm de la Bisbal d’Empordà. A la costa les quantitats van ser més petites, per exemple 12 mm a Platja d’Aro.

De moment comença el dia sense pluja tot i que no es descarta que aquesta pugui aparèixer cap al migdia en forma de plugims febles, tot i que de forma general no plourà com ahir. Les  temperatures es mouran entre els 6 ºC de mínima i els 14 ºC de màxima.

Demà continuem parlant d’un cel entre mig i força ennuvolat i de cares a dijous és quan esperem un dia més plujós.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Mar dels Nens celebra 30 anys com a cita clau del Nadal a Platja d’Aro

El Parc Infantil de Nadal El Mar dels Nens arriba als 30 anys consolidat com un dels esdeveniments familiars més destacats de Platja d’Aro. L’edició d’enguany incorpora espais inclusius, activitats per a totes les edats i una àmplia oferta lúdica. El recinte obre fins al 4 de gener, amb promocions i una gran participació de famílies.

Altres notícies