18.7 C
Pals
Dilluns, 7 juliol 2025
- Publicitat -

Ràdio Capital celebra Sant Jordi des de Calonge, poble de llibres

Aquesta programació es viurà en una diada de Sant Jordi, que enguany cau en dimarts, enfocada al públic local després de gaudir d'un cap de setmana ple d'activitats i visitants

Redacció
Redaccióhttps://www.radiocapital.cat
Ràdio Capital combina una programació musical de qualitat, amb diferents programes informatius i divulgatius.
Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Ràdio Capital serà aquest Sant Jordi a Calonge, poble de llibres per celebrar la diada amb una programació especial. Vine a gaudir de la ràdio en directe amb entrevistes a autors que han visitat i visitaran Calonge; també parlarem amb els llibreters sobre la primera booktown de Catalunya i el seu projecte; a més, gaudirem de les activitats en directe que es faran pel municipi; i podrem gaudir de la programació musical de Ràdio Capital.

Aquesta programació es viurà en una diada de Sant Jordi, que enguany cau en dimarts, enfocada al públic local després de gaudir d’un cap de setmana ple d’activitats i visitants. El bon temps va facilitar l’arribada de visitants al municipi per comprar el llibre i la rosa per avançat. Els llibreters del municipi coincideixen a dir que el dia més fort va ser diumenge, en què van rebre més públic de l’esperat.

Les cinc llibreries del municipi han organitzat diverses signatures de llibres i presentacions durant el cap de setmana i que han volgut estendre durant Sant Jordi. Les activitats es van complementar amb les proposades des del consistori.

- Publicitat -
- Publicitat -

El Vida Festival tanca una edició d’èxit amb 32.000 assistents i ja anuncia la primera banda del 2026

El Vida Festival ha tornat a triomfar amb una onzena edició que ha aplegat 32.000 persones al recinte de la Masia d’en Cabanyes de Vilanova i la Geltrú. Durant tres dies —del 3 al 5 de juliol— el festival ha ofert un centenar d’actuacions provinents d’onze països diferents, combinant grans noms de l’escena musical internacional

Altres notícies