Rally Ray es presenta amb ‘Venim d’on venim’

Temps de lectura: < 1 minut
- Publicitat -spot_img

Rally Ray arriba amb ganes de quedar-se. Només te 18 anys i en sis mesos ha passat d’escriure la seva primera cançó, a presentar-la al concurs Trapkids, arribar a la final, actuar per primera vegada davant de públic, guanyar i signar amb el segell Delirics.

El músic d’Igualada, un apassionat per la cultura dels Estats Units, la moda, l’NBA i la música urbana, treballa en el seu primer disc, del qual ara en podem escoltar un primer avançament ‘Venim d’on venim’, amb el qual tanca una etapa i s’obre pas a una carrera musical.

La cançó parla de tot allò que la cultura hip hop sempre defensa: els amics i la família. El Rally Ray es deixa conèixer a través de la seva música impregnant-nos dels seus sentiments. Des de la Catalunya central vol reivindicar que ell també vol fer-se un lloc en el panorama musical català, “vingui d’on vingui”.

De la mà sempre del seu amic i productor Riica, aposten per un so amb clares influències d’artistes com Lil Baby, Toosie x2, Polo G, NBA Youngboy i Lil Tjay, entre d’altres.

L’entrada Rally Ray es presenta amb ‘Venim d’on venim’ ha aparegut primer a Primera Fila.

- Publicitat -
- Publicitat -

Quins tràmits han d’assumir avui els pagesos i com ha canviat la gestió del camp català

Iniciem una sèrie de reportatges per explicar què implica ser pagès avui. Aquesta primera peça analitza com ha canviat la gestió del camp català durant les darreres dècades, amb més normativa, registres i tràmits administratius. També explora la relació entre la pèrdua de pagesia, l'expansió dels boscos i el debat sobre la prevenció dels grans incendis forestals.

Altres notícies